keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Kiinalaisessa

Tänään kävin toista kertaa kiinalaisessa ravintolassa syömässä. Buffet pöydästä sai ottaa mitä ikinä lysti ja tottakai söin isonpienenmahani täyteen hyvvää ruokaa.

NaM NaM nam!! siinä se vielä odotti minua !



Jälkiruokana joimme kahvia ja teetä näin ihanista kupeista. Ja lisäksi oli jälkiruokana oikeen herkullista kääretorttua ..... (valmis kaupan kääretorttu, tais tällä tytöllä jäähä syömättä se...vaikka makee maistuuki)




Lopuksi tänne vielä että olin kerranki niiin reipas että tein kasvisfetapihvejä.

Ja taisinpa syödä jälkkärinä meijän ite tekemän mehujäätelön ;)


4 kommenttia:

  1. Nyt oot yllättäny tosissaa. Että sulla blogi?! ja vielä kasvisjuttujuja paistellu ruuaksi :D huhhei. mutta kirjotteleppa lissääki juttuja, ois mukava lukea aina!! :)

    VastaaPoista
  2. Hahaaa niin minäkin oon yllättyny :D yhden illan/yön päähänpistos nii tämmöstä seurasi et ehkä mä ainaki vähä aikaa jaksan kirjotella

    VastaaPoista
  3. Samoin ajatuksin täälläkin, vaan eipä siinä, onnea uudelle blogille, ja oliko muuten hyviä pihvejä? -Jossu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen vissiin tainnu muutaman sana sanua joskus tästä bloggailusta ;) mutta kiitoksia oikeem paljon ja pihvit oli oikeen hyviä. Teen vastaki:)

      Poista